پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 230137
هشت هزار نفر در چهارمحال و بختياري بيمه بيکاري دريافت مي کنند
تاریخ انتشار : 1399/02/13 09:53:00
نمایش : 1274
مديرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعي چهارمحال و بختياري گفت: با پايش اطلاعات جامعه کارگري استان چهارمحال و بختياري هشت هزار نفر مشمول دريافت بيمه بيکاري مستحق دريافت بيمه بيکاري هستند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سيدحفيظ‌‌‌الله فاضلي ، مديرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعي چهارمحال و بختياري  در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري جهانبين‌نيوز با اشاره به جمعيت 450 هزار نفري جامعه کارگري در استان، افزود: حدود 500 بسته معيشتي تا پايان ماه مبارک رمضان در ميان قشر آسيب ديده جامعه کارگري توزيع مي شود.

مديرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعي چهارمحال و بختياري از فعاليت  15 گروه  بازرسي در خصوص کنترل محيط‌هاي کارگري در خصوص پيشگيري از شيوع ويروس کرونا در استان خبر داد.

فاضلي بيان کرد: پس از شيوع ويروس کرونا سامانه اي طراحي شد تا کارگران بتوانند به صورت غيرحضوري به منظور پيگيري بيمه بيکاري مراجعه و ثبت نام کنند.

وي افزود: تا کنون 13 هزار نفر در استان در سامانه بيمه بيکاري ثبت نام کردند که به منظور تاييد صلاحيت براي مشمول شدن در اين طرح مورد ارزيابي قرار گرفتند.

فاضلي خاطرنشان کرد: از ميان مراجعه کنندگان  در اين سامانه حدود سه هزار نفر رد صلاحيت شدند و مشمول استفاده طرح بيمه بيکاري نشدند.

مديرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعي چهارمحال و بختياري گفت: تا کنون 10 هزار نفر مشمول طرح بيمه بيکاري شده اند که از اين تعداد سه هزار نفر در خارج استان شاغل هستند که وضعيت آن‌ها پايش شده و به مراکز تامين اجتماعي استان هاي مربوطه ارسال مي شود.

فاضلي در پايان گفت: اداره کار استان ليست افراد مشمول را در اختيار سازمان تأمين اجتماعي قرار مي‌دهد و سازمان تأمين اجتماعي نيز بر اساس قانون‌هاي مربوط به مشمولين اين طرح، پرداختي مورد نظر را به حساب آن‌ها واريز مي‌کند.

لازم به ذکر است حدود صد هزار نفر کارگر در استان وجود دارد که افراد به همراه خانواده‌هاي خود جمعيت ۴۵۰ هزار نفري جامعه کارگري استان را شکل مي‌دهند.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html